TOPPLISTE BLOGGING OG JAKTEN PÅ TOPP PLASS

Jepp, nå er jeg ute av topplista, med få lesere. Skal innrømme det
betydde litt for meg å ligge på topplista, morsomt å vite at folk faktisk
leser bloggen min. Jeg ville så gjerne høyest opp på lista som mulig,
og brukte mye tid på å kommentere andre blogger – alt for mye tid! Men
føler ikke jeg får noe igjen for det.

Det beste jeg nådde på topplista var 39.plass. Nå gir jeg blaffen jeg i den,
det er andre ting i livet mitt som er viktigere enn bloggen nå. Jeg starter 3.året
på en bachelor grad på mandag, og all den tiden jeg har brukt
på bloggen, skal jeg heller bruke på skolearbeid nå fremover. Et fornuftig valg
synes jeg.

Kommer til å blogge, hver dag. Men heller mer personlige innlegg, og
jeg har ikke tid til å kommentere flere hundre blogger om dagen lengre.

I dag gjorde jeg faktisk et forsøk:  Jeg blogget kun et innlegg, skulle
nemlig se hvor mange faste lesere jeg har. Lesere som besøker
bloggen min for å se om jeg har blogget noe. Jeg hadde mindre faste lesere
enn jeg trodde. Men det er ok…

Jeg skal nå blogge av den grunnen jeg først hadde når jeg startet:
Nemlig at familien min hjemme skal se hva jeg driver med her.
Og ikke for å få høyes plass på topplista. Nå er det ikke stress mer 🙂
Herlig

dsc07899

dsc07901

6 kommentarer
    1. Skjønner deg godt jeg, du har jobbet hardt synes jeg:) Flere innlegg om dagen enn noen annen blogger jeg leser!
      Grunnen til at folk leser bloggen din er jo pågrunn av det livet du lever, så folk forventer at det er det du skriver om når de tar turen innom bloggen:) Kankje tallene går opp igjen når du ikke prøver så hardt?

    2. Jeg leser bloggen din hver dag:) Kjekt med bloglovin, for da får jeg jo beskjed hver gang det kommer nytt innlegg! Alle burde hatt bloglovin:) Men ganske så fornuftig å prioritere skolen da:)

    3. er jo lett å bli hekta ja..:) men skole er viktigst, det må jeg også prioritere..men vet det kan bli vanskelig for er så fristende å surfe rundt på blogger og å blogge selv istedet 🙂 synes bloggen din er underholdende jeg:)

    4. Jeg er litt enig der. Det er lett å bli opphengt i å ha mange lesere. Men det er jo så vanskelig å vite hvem som egentlig leser bloggen..?? Personlig liker jeg blogger med et personlig preg. Der en kan se følelser og ikke bare masse fjas

Siste innlegg