JEG BLE GANSKE SJOKKERT

I går satt jeg å  så gjennom bilder fra noen år tilbake. Ble veldig overrasket over å se
hvor tynn jeg faktisk var. Familien min har hele tiden sagt at jeg har vært tynn, men jeg har
aldri trodd på det selv. Men da jeg så på bildene, så jeg hva de mente. At jeg ikke
skjønnte hvor tynn jeg var på den tiden. Så nesten litt syk ut. Hahah,, ja, morsomt å se på gamle bilder.

I dag regner det i Florida. Greit nok det, for jeg soler meg jo ikke uansett. Men neste gang
vi drar på Walmart skal jeg kjøpe meg solfaktor 30, så jeg kan dra på stranda å ligge litt
i sola. For det er jo så avslappende og behagelig.

På mandag begynner skolen igjen. Jeg gleder meg skikkelig mye! Tro det eller ei! Men jeg
har alltid vært en skole-person som er glad i skolearbeid. Det eneste som er utrolig kjipt,
er at jeg ikke har fått skolebøkene mine enda. Håper ikke de blir veldig forsinket, da blir det
så mye å ta igjen. Det skjedde i fjor, og da ble det veldig mye arbeid på en gang.

Vet dere hva? Jeg skal investere mer tid i bloggen. Hørt det før? Ja, jeg vet.. But I'll try:)

Hva skal dere i kveld?

Vi har ingen spesielle planer. Tar det litt som det kommer, så får vi se hva som skjer.
Ha en strålende Lørdagskveld alle sammen.

picture1125picture1125
30 kommentarer

Siste innlegg