DET VAR EN DÅRLIG NYHET

Jeg har ikke fått skolebøkene enda. Og skolen startet i dag.
Sendte mail til de jeg bestilte bøker hos, og de kunne
fortelle meg at bøkene ble sendt på Fredag! HUff, det var
dårlige nyheter. Da tar det iallefall 2 uker til før jeg får de.
Da blir det sykt mye å ta igjen når jeg får bøkene, for skolen
startet nå! Ikke så mye jeg kan gjøre uten bøker.. Hadde det ikke
vært for det, så hadde jeg vært gla for at skolen endelig startet på
igjen, men nå fikk jeg en dårlig start 🙁

Har heldigvis boka til ene faget, så i dag skal jeg jobe mye med den.
Nemlig Metode og dataanalyse, et fag som er ganske vanskelig.
Skal også trene i 90 minutter i dag, har gjort det hver dag den siste
uken, så er virkelig godt i gang.

Hvordan var det å starte på skolen igjen for deg?

dsc03462

dsc05915

16 kommentarer

Siste innlegg