GOOD GIRL

I dag er jeg veldig fornøyd med innsatsen. Trodde ikke det skulle
bli så lett å komme i gang med skolearbeid igjen, etter en så lang ferie,
men det gikk veldig fint. Fikk gjort 3 kapittel og tittet litt på en
innleveringsoppgave. Ligger en uke foran planen nå, så det er ikke ille.
Fortsetter jeg sånn så går det veldig bra.

Fant ogs ut at jeg har 3 prosjekteksamener. Mye bedre enn vanlig eksamen,
for jeg liker veldig godt å skrive store oppgaver.

I kveld skal vi se film og slappe av, det blir godt…

Forresten, vet dere hva jeg gjorde da? Jeg skulle lakkere negler. Giddet ikke
gjøre det på badet, så satte meg i stua. (I USA er det veldig vanlig med teppegulv,
og det har vi i leiligheten vår også.) Skulle flytte på neglakken, og glemte at
jeg ikke hadde skrudd den igjen skikkelig, så da jeg løften den, datt underdelen
ned på gulvet, på det HVITE TEPPE GULVET! Oi, det ble 2 store neglakkflekker på teppet
da.

Måtte skrubbe med neglakkfjerner i 10 min, for så å vaske med vaskepulver
og vann. Holdt på kjempe lenge. Og det overraskende var at jeg fikk bort begge
flekkene til slutt! Im impressed. Trodde aldri det skulle gå an å vaske av
neglakk fra et teppe. PUh, heldigvis gikk det bra:)

Laget kjempe god middag, har ikke handlet på lenge, så måtte mikse sammen det
lille vi har:) Nam

dsc08004
20 kommentarer

Siste innlegg