SHOPPING, OH YES

I dag var jeg på shopping. Mest for å finne en bursdagsgave til søstra mi. Men neida,
fant ikke noe. De hadde jo absolutt ingenting i dag. Det er så typisk. Men jeg fant meg
en kjole da. En kjempe søt rosa kjole. Skal legge ut bilde av den på, men har ikke rukket
å tatt noen bilder enda.

FIkk også den rosa PC'n min i dag. HIpp HUrra, den står på lading.
Gleder meg utrolig mye til å bruke den:D Oh yes…
Shoppet også ansiktskremmer, shampo og litt annet stasj idag.

Nå skal vi se på Pia og Jasmin på Tv3. Hurra for web tv:)
Har hørt det var så komisk, at jeg mååå bare få sett det.

Hva skal dere idag?
(De fleste leser vell innlegget her i morgen, altså Tirsdag:)

Endelig kan jeg sole meg igjen! Herlig. Faktor 30 + 60 må være bra nok:) Tror dere ikke?
dsc08242

Shampo'en her lukter utrolig godt

dsc08238

dsc08241

Vises ikke så god her hvor fin den var da:P

dsc08244

23 kommentarer

Siste innlegg