JEG MÅ BARE SI FRA:D

Jeg har ikke noe i mot kritikk, så lenge den er konstruktiv og ikke et personlig anngrep.
Fikk nettopp en kommentar at jeg hadde skrevet et navn feil, og det er flott at noen
sier i fra, slik at jeg får rettet det opp:) Jeg gjør feil jeg også, og da er det fint at noen
påpeker det, slik at ting blir riktig, og jeg får rettet opp feilen. Det er kjempe flott.
Men det trenger ikke å gjøres anonymt. Skriv helst navn når dere påpeker feil.
Jeg skifter ikke syn på noen når de sier ifra om ting, så lenge det er saklig. Jeg setter
pris på det, så ikke vær redd for å vise hvem dere er når dere sier i fra om ting på bloggen min.

Bare så det er sagt=)

Det er bra at noen sier i fra om feil, upassende innlegg osv slik at bloggen min
kan bli bedre.

Nå har jeg gjort skolearbeidi flere timer, og er utrolig sliten. Derfor skal jeg
slappe av med en tv episode før jeg gjør enda mer skoleoppgaver.
Følger med på Paris Hiltons New BFF, og skal se siste episoden nå.
Gjetter at hun blonde jenta vinner, er gaaanske sikker på det.

Flere som ser Paris Hilton's BFF?

 It's just Florida
img0748

16 kommentarer
    1. Paris Hilton’s BFF er jo ferdig? Eller er det ny sesong? 🙂 Jeg følte med, selv om jeg synes det er et helt latterlig program, haha

    2. Ser ikke på det, nei. :p Jeg er egentlig ingen fan av tv. 😮

      Sjekk ut den nye poengsiden jeg fant? Du kan få gavekort på bl.a. Bianco. 🙂 Link på til siden på bloggen min!

    3. Er så enig! Hvis noen sender en kommentar som de kanskje selv synes er litt på kanten,
      er personen alltid anonym..

    4. har vurdert å sett på det på netttv. Siden jeg prøve å gjøre unna leksene på kvelden og helst før.
      (så fremt konsentrasjonen holder.)

      SV: takk.. har du noen musikk tips?(= jeg har en allsidig musikksmak!

    5. sv: Tusen takk søta! 🙂 Vi får se hvordan det blir. Har jo begynt på skolen igjen nå og begynner på utplassering om ikke så alt for lenge og da får jeg ekstravakter der også så da blir det jobb, venner, skole og bloggen. + at jeg kommer til å reise til lillestrøm veldig ofte nå fremover. MEnmen, time will show : )

    6. Jeg liker bloggen din kjempe godt. Pleier å titte innom et par
      ganger om dagen. Jeg synes det er feigt når folk gir kritikk anonymt
      Liker den rosa og hvite genseren fra Victorias secret på salgsbloggen din. Vet du om vi må betale toll inn i Norge?:-)

    7. Bare en ting jeg lurer på Linda. Hvorfor har du nesten aldri bilder av deg selv på bloggen din? Du er jo så peeeeen =D

    8. Helt enig i det du sier! Samme som ei som kommenterte ei bukse jeg hadde på dagens outfit engang.. at jeg så innmari bred ut og hu følte hu måtte si fra! Je ble kjempeglad.. for jeg var svært usikker selv i denne buksa! :):) Så noen ganger lønner det seg virkelig å si sin ærlige mening 😉 Vi kan jo bare lære av det! 🙂

    9. litt så jeg vel på det. elsker sånne programmer, fordi det er
      så mange tragiske krangler som jeg må le litt av 🙂

Siste innlegg