VIDEOBLOGG

Planen var å lage videoblogg i dag. Med video og ikke bilder
denne gangen, fra turen på stranda. Men rekker det ikke nå.
Er veldig trøtt, så får heller lage den i morgen.

I dag på stranda ble jeg faktisk solbrent. Det er utrolig
lenge siden jeg har blitt, og når jeg bruker så høy solfaktor
som 30, så trodde jeg ikke jeg kom til å bli solbrent. Men
sola er mye sterkere på stranda enn ved bassengområdet.

Hadde en kjempe fin dag. Har trent mye, spist veldig sunnt og
fått gjort litt skolearbeid. Lett å være effektiv når man står opp
så tidlig. Det skal jeg gjøre flere dager. Kanskje ikke 4 på morgenen,
men får prøve å stå opp 8 hver dag, så er jeg fornøyd:)

Hva skal dere i dag?

(Torsdag)

dsc08459

dsc08463

dsc08472

dsc08474

dsc08482

dsc08497

dsc08567

15 kommentarer

Siste innlegg