JEG HAR IKKE HELG JEG

Leser på andre blogger at folk er så glad for at det endelig er helg.
Det skjønner jeg godt, for da er det som oftest fri fra skole og jobb.
Men for meg er helg hvilken som helst dag i uken. Jeg møter jo aldri
opp på noen skole, og ikke jobber jeg. Så på en måte har jeg fri hele
uka. Det er bare en forskjell på hverdag og helg til meg, og det er at
jeg prøver å ta meg 100% fri fra skolearbeid på Lørdager, og jeg
tillater meg selv å spise godis:) Ellers er helge-dagene akkurat de
samme som resten av uka. SÅ for meg er ikke helg så veldig spesielt.

I dag er det faktisk overskyet her. Synd, for nå er det et par dager siden
jeg solet meg. Skulle gjerne ha vært ute i sola i dag, badet og blitt litt brun.
Men det er jo nok å gjøre selv om det ikke er sol. Jeg skal nemlig trene
mye, (skal prøve å trene i 2 timer) så skal jeg gjøre skolearbeid (surprised? hahah)
og sist og ikke minst, jeg skal prøve å lage pannekaker! Nam! Det har jeg hatt lyst på
i flere dager nå, så i dag skal jeg lage det. Håper ikke det blir like misslykket som
fiskepinnene!

Hva skal du i dag?

untitled1 37
16 kommentarer

Siste innlegg