I WISH

I dag har vi utrolig fint vær. Gradestokken viser hele 34 grader! Det er jo utrolig varmt.
FIkk ikke ringt lege i dag, forsikringen jeg har skal jo være helt umulig, så må fylle ut masse papirer og skjema før jeg kan dra til lege! Printeren funker ikke, så det er ikke bare bare å gjøre det heller.

Hadde utrolig lyst å gå ut å sole meg i det nydelige været, men har bestemt meg
for å heller sitte inne å gjøre ferdig oppgaven jeg kom så godt i gang med i går.
Hvis jeg gjør en like bra insats i dag, så vil oppgaven være ferdig på slutten av dagen,
og da har jeg en eksamensoppgave mindre å fokusere på.

I kveld skal jeg se gossip girl. Jeg har bare sett siste del av sesong 2, that's it! Så jeg
tenkte jeg kunne se sesong 1 idag, starte på den iallefall. Greit å få med seg starten av en
serie FØR man hopper til seson 2 og 3 😛

Hva skal du i kveld?

g
13 kommentarer
    1. Det må være herlig, har så utrolig lyst til å flytte til utlandet i et år jeg altså!
      Jeg må vel gjøre det en gang jeg blir eldre, hva er det du går egetlgi*?

    2. Må bare si det der at: Har lagt deg til venn for at jeg liker siden din, flink..prøver å komme innom 🙂 altså,liker du siden min å bruker å være innom den ?
      Har mange spørsmål rundt om kring på siden min, kjekk dem om du vil? Prøver å gjøre om nå æ kan å bare gidder;) Har ei datter også <3
      Lettere å komme til sidene til folk om de ligger på lista 🙂
      Klem

    3. Hørtes utrolig deilig ut med så varmt i slutten av september!
      Øve litt til en prøve i RLE vi har i morgen og dra ut med folk 🙂

    4. Gossip girl blir bare bedre og bedre utover i serien synes jeg:) men lurt å få med seg begynnelsen ja. jeg skal også se gossip girl ikveld faktisk, begynnelsen på sesong 3..:-) digger serien!!

    5. så flink du er linda=) skulle ønske jeg hadde sånn arbeidsmoral når det kommer til lekser.
      har begynt å henge litt etter. sliter med å finne relevantpensum & andre ting til essayet jeg skal skrive i det ene emnet jeg har dette semesteret..
      igår kveld var jeg og min lille søster i Oslo en tur for å handle bursdag gave til vår mor som fyller år den 23 sep.=)

Siste innlegg