SOLNEDGANG

I dag har vi vært mye på farten. Måtte en tur på butikken å handle for en venn av oss som har fått hjernerystelse. Skulle også kopiere en nøkkel, men det var ikke så lett som vi trodde. Ingen kunne hjelpe oss, men på et sted forsøkte de å kopiere nøkelen vår, uten å lykkes. Den funket ikke. Men det kostet bare 2 dollar, så det er ikke så farlig. Får heller lete etter et annet sted der de kan å kopiere nøkler, etter helga.


Spiste herlig kyllingtaco til middag. Er fortsatt veldig lei av kjøttdeig, så holder oss til kylling. Det er veldig godt, men jeg har ikke så mye matlyst for tiden. Er egentlig veldig glad i mat, men har ikke vært det i det siste. Sikkert fordi formen ikke er helt bra enda.


Hadde planer om å se solnedgangen i dag, å ta fine bilder. Men gikk ut 30 minutter for seint, så gikk glipp av solnedgangen. Pytt pytt, får heller prøve igjen i morgen. I morgen skal jeg også øvelseskjøre. Gleder meg. Må rekke å kjøre opp før jeg drar til Norge i November. Må nok en del øvelseskjøring til tror jeg 😛 hehe

Har du hatt en fin dag?

dsc08750

dsc08766

dsc08771

dsc08770

45 kommentarer

Siste innlegg