JEG HAR VÆRT PÅ SHOPPING

I går dro vi ute å spiste. Synes det er så koselig, og veldig avslappende. Slipper å tenke på å lage mat å rydde opp etter at man har spist. Greit å få det servert en gang i blandt. Vi dro på Pizza Hut. Spiste middag for 2, der vi fikk salatbuffe, pizza og breadsticks som jeg synes er utrolig godt. Vi var så mette da pizzaen ble servert, at vi  måtte ta den med hjem. Hehe…

Var også å shoppet en tur. Jeg kjøpte meg vintersko! Ikke at jeg trenger det her, men jeg må forberede meg til kulda som venter i Norge. Er ikke så lenge til jeg reiser nå. Var veldig fornøyd med skoene, det er jo så sykt billig her. Betalte bare 70 kr for de.

Beklager at jeg ikke fikk svart på alle kommentarer i går. Men jeg satte oppe hele natten og prøvde å fikse backup av alt jeg har på dataen, og det tok tid. Er ikke ferdig enda heller, men skal prøve å få gjort det ferdig i dag. PCn jeg bruker nå er litt tregere enn den andre, så det tar litt tid å svare på kommentarene, men uansett så skal jeg ta med tid til det nå:)

Hva skal dere denne Søndagen?

dsc08813
dsc08814

36 kommentarer

Siste innlegg