JEG BLIR SNART GRØNN

Nå er jeg møkkalei av å sitte å prøve å fikse dataen min. Har prøvd å fikset backup i hele dag, men det går så tregt. I morgen skal jeg ta meg 100% datafri og bare nyte finværet. (Kommer selvfølgelig til å blogge litt da) Nå har jeg både vondt i hode og er i tillegg utrolig utslitt. Skal ikke være enkelt når man laster ned virus til seg selv.  Har ikke gjort noe annet i hele dag. Tenkte jeg skulle få dette ferdig til i morgen, for da skal jeg bruke tiden på skolearbeid igjen. Får ligge å lese litt ute i sola. Det skal bli herlig og avslappende. Cant wait… I kveld skal ta meg verdens lengste bobblebad, så lenge at jeg nesten sovner i badekaret. Gleder meg!

Er veldig fornøyd med at RBK vant i dag da! Jeg så ikke kampen, men fikk fort med meg at de stakk av med gullet. det var utrolig morsomt=)

ww


31 kommentarer

Siste innlegg