EKTE FRI ALLIGATOR OG TENNISTRENING

I dag da vi var på besøk hos noen venner, fikk jeg endelig se en levende og fri alligator. Det er noe jeg har hatt veldig lyst til lenge, siden jeg bor i Florida og det er fullt av alligatorer her. Men har ikke fått muligheten før i dag. Noen av vennene våre bor ved en dam der det er en alligator. Jeg fikk bli med å kaste mat til den. Det var ganske kult, men det var litt kjipt at den ikke kom nærmere enn den gjorde, og at jeg ikke fikk filmet det:P Men den var utrolig søt da, og jeg ble ikke spist opp. Virket veldig harmløs faktisk.

Etterpå dro vi å spillte tennis sammen med et vennepar av oss. Det var utrolig morsomt. SPillte to mot to, synes det er lettest, for da har man bare ansvar for halve banen hver. Det begynner å bli en stund siden vi spillte tennis sist, så det var god å endelig spille litt igjen. Tror vi holdt på i ca 2,5 timer. Godt med litt trening:) Spillte på et skikkelig kult tennisanlegg med 26 tennisbaner. Måtte gi oss tilslutt, fordi det kom sykt mye knott og mygg. Ble nesten helt spist opp. Presterte å få en stein i øyet også. haha.. Typisk meg

ps: FLere av dere har spurt om jeg kan bytte header. Det vil jeg ikke, fordi jeg er veldig fornøyd med den jeg har. Synes den er veldig Florida aktig. Dessuten kan jeg ikke å lage headere, men hvis dere har veldig lyst å lage en til meg som dere synes er finere, setter jeg stor pris på det=)

dsc08897

dsc08896

dsc08895

dsc08894

dsc08891

dsc08888

32 kommentarer

Siste innlegg