JEG HAR VONDT I HELE KROPPEN

I går kveld tok krampa meg, ikke så overraskende siden jeg ikke tøyde ut etter en lang tennistrening. Utrolig dumt av meg å ikke tøye ut, når jeg lett får strekk i leggmusklene, og det gjør alltid så sykt vondt. På kvelden fikk jeg selvfølgelig strekk i leggen, på forsiden av foten. Der har jeg aldri hatt strekk før, og det var minst like vondt som det er på baksiden. Når jeg voknet i dag hadde jeg vondt i hele kroppen. Føler meg stiv som en stokk. Får håpe et bobblebad hjelper litt 🙂

Planene for dagen er bare å gjøre skolearbeid. Nå er nemlig dataen min helt fikset, og alle programmene er lagt inn. Fikk ikke gjort noe skolearbeid i går, siden vi brukte mye av dagen på å fikse det siste på dataen min. Men i dag er det ingen unnskyldninger.

I går fannt jeg ut av Frustrerte Fruer har begynt på igjen! Det er favorittserien min, i tillegg til The Hills som kommer i morgen. Nå har jeg noen morsomme tvprogram jeg kan slappe av med.

Hva er dine planer for resten av dagen?

dh
13 kommentarer

Siste innlegg