ETT PROBLEM LØST, ETT NYTT OPPSTÅR

I dag hadde jeg på vekking, men voknet ikke av den (eller slo den av uten at jeg var våken nok til å forstå det) Men stod ikke opp så veldig seint likevell, heldigvis. Må sitte med skolearbeid i hele dag, men er nesten ferdig med det som skal leveres på mandag. Har bare noen småjusteringer igjen. I morgen får jeg de klærne jeg bestilte meg. Jeg gleder meg utrolig mye til å prøve de på.

SOm dere vet så fikset vi dataen min, og reinstallerte alt. Og la inn alle programmene jeg trenger. Men ett nytt problem oppstod, nemlig at dataen ikke kan koble seg på internett. Den kobler seg ut igjen etter kort tid, og det funker ikke å bruke den. Får håpe vi fikser det snart, men i mellomtiden får jeg bare bruke den rosae pcn min, funker bra det også.

Hva skal du i dag?

untitled1 14

7 kommentarer

Siste innlegg