UTE AV TOPPLISTA

Da er jeg ute av topplista. Merker at antall lesere har minket drastisk de siste dagene fordi jeg har valgt å prioritere skole foran blogg. SYnes det er et godt valg av meg, for jeg har betalt mye for denne utdanningen og da bør jeg sette det forran alt annet. Har ikke tid til å gi 100 prosent til begge deler. Har en eksamensinnleverin på mandag, og bør virkelig jobbe mer men den. Men kommer selvfølgelig til å fortsette å blogge likevell.

I dag var vi på butikken og kjøpte godis. Har holdt meg mange dager uten, så var godt å kose seg litt igjen. Så Transformers også. Den var kjempe bra! Digger jo Megan Fox, så det var morsomt at hun spilte i filmen. I morgen skal jeg trene masse, for kroppen er fortsatt sykt stiv etter tennistreningen vi hadde her om dagen!

Fikk en pakkelappe i posten i dag. Som jeg må hente på posthuset. Det stod avsender "Norge?" Lurer på hva det kan være. Jeg venter ingen pakker. Så det skal bli spennende å hente den i morgen 🙂

Hva skal du i morgen?

desfd
28 kommentarer
    1. Et godt valg, skole er tusen ganger viktigere enn blogging veitdu. Det skal heller ikke være nødvendig å blogge mer enn en gang annahver dag, eller en gang om dagen mener da jeg da! Folk må da ha bedre ting å finne på enn og bare fylle dagen sin med å lese blogger..

      Lykke til med eksamen :):)

    2. Lurt av deg ! Herregud, skole er sååå mye viktigere enn å være på topplista ! Selvom det sikkert er gøy, handler det jo om å prioritere 😀

    3. bra du setter skole forran blogg! 🙂 og drit i blogglisten 😛
      du skriver kjempe bra fordi om du ikke er der:-P men ihvertfall, ja i dag skal jeg ingenting virkelig 😛 pakke før høstferien er det eneste 🙂

    4. blæ, skole er mye viktigere enn blogg!! Dessuten er flertallet ( merk, jeg sier ikke alle, men de fleste jeg tilfeldigvis har tittet innom) av de på topplista litt…..Fjerne? x]] Det vil vi ikke ha noe av ^^

    5. Drit i topplista, her har du hvertfall en fast leser!! (meg) Jeg syns det er bra at du
      prioriterer skole fremfor bloggen! For skolen er jo viktigst! Syns bloggen din er bra jeg 🙂

    6. jeg følger bloggen din uansett om den ikke er på topplisten 🙂
      Hva er det du skal bli?

      Virker fornuftig å tenkte mer på skole enn blogg 🙂 Jeg syntes det var et bra valg! 🙂

    7. Ikke tenk så mye på topplista, bare skriv når du føler for det så kommer du nok opp igjen. Den lista varierer hele tiden, så det er nok ikke lenge til du er på topp 100 igjen.

    8. Synes bloggen din har forandret seg mye. Det er egenetlig litt kjedelig:( Det er masse “HOT or NOT” og lite om andre ting.. Bloggen din var veldig variert før:)

    9. Heeei søte du! 😀 Sorry at jeg var så treig med å svare på kommentaren din, var jo så opptatt på reisen. Så nåå får jeg endelig si “takk for kommentar pene du!”. Håper du har kost deg så lenge! 😀 Ha en fantastisk dag! 😀

    10. synd det ! men jeg leser bloggen din!=) synes det er riktig av deg å prioritere skole framfor
      blogging..Det er trossalt fremtiden din og siden du har betalt mye for den så bør den være
      litt i framsete(værtfall til eksamen og sånne viktig ting!)=)

    11. heii, liker bloggen din godt!
      men eneste minuset synes jeg er at den er ikke noe personlig..
      har nesten ikke sett et eneste bilde av deg, og ingen av typen din eller venner.
      du skriver mest om hvor mange grader det er i florida osv.. tror du ville fått enda fler
      lesere om bloggen fikk en litt mer personlig touch 😉

    12. Lina:er enig med deg der, burde kanskje ha vært litt mer personlig på bloggen. grunnen til at jeg skriver hvor mange grader, er fordi nesten hver gang jeg ikke har gjort det, har jeg fått spørmål om hvor varmt det er. derfor har det blitt en vane 😛 hehe

Siste innlegg