NY HEADER

Nå har jeg byttet header, men denne skal jeg bare ha en liten stund. Må nemlig fikse på hele designet mitt. Vet hvordan jeg vil ha det, men ikke hvordan jeg gjør det. Så hvis noen er flinke på design, så si ifra.

I dag ble jeg ferdig med oppgaven som skal leveres på mandag. Herlig! Men det har gått opp for meg hvor kort tid det er igjen til alle oppgavene skal leveres, for de fleste skal inn i November. Men regner med jeg har mer tid til bloggen fremover nå uansett:) Liker ikke å bruke så lite tid på den. Skal ut å ta nye bilder også, og bli mye flinkere til å legge ut bilder av The Florida Life:)

Pakken jeg fikk i dag var fra Akademika! For en skuffelse. 2 bøker med regning på 1500 kr. Hipp hurra, så mye for å glede seg til pakke. Men fikk også noe veldig fint i posten idag. Skal vise dere i morgen. Det er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. (må bare ta bilder, så skal dere få se)

Ha en super dag alle sammen!

dafa

Savner bussevoff:)

33 kommentarer

Siste innlegg