JEG BLIR LITT IRRITERT

Nå har jeg netopp gått gjennom alt jeg kjøpte i går, og tatt av prislapper osv. Men da oppdaget jeg til min skrekk at det fortsatt var en alarm på ene tingen jeg hadde kjøpt. Merkelig at den ikke laget lyd da jeg gikk ut av butikken. Sløvt at de som jobber i en butikk glemmer slike ting. Så nå må jeg tilbake å få de til å ta av alarmen. Huff! Ekstraarbeid!

Fortalte dere at jeg kjøpte noe her om dagen som jeg ble så fornøyd med. Og nå har jeg endelig tatt bilde så jeg kan vise dere. Det er noen sko jeg har ønsket meg leeenge, og endelig fant jeg de. Betalte kun 180 kr! Synes det er kjempe billig, for har sett liknende sko på ulike nettsider der de koster over 600 kr! Så 180 kr er vell et kupp!:)

Hva skal du i dag?

Jeg skal sove nå, klokka er 11.30 her, men jeg sov ikke i hele natt, så får heller prøve å sove litt nå. Ha en strålende dag alle sammen, og god helg.

dsc08930

dsc08928

15 kommentarer

Siste innlegg