JEG OG ELEKTRONISKE TING ER EN DÅRLIG KOMBINASJON

Som overskriften sier, jeg passer virkelig ikke sammen elektronsike ting slik som data, mobil osv. De klikker alltid, bare jeg kommer i nærheten. En fin og velfungerende data, slutter å funke bare jeg rører ved den. Og nå har jeg prestert å slette alle kontaktene mine på telefonlista! Aner ikke hvordan, aner ikke hvorfor. Men jeg har mistet over 200 nummer, noe som er ganske kjipt. Jeg brukte nemlig flere timer på å legge de inn på mobilen. Nå har jeg et nytt prosjekt jeg må slite med i dag: Legge inn alle kontaktene på nytt! huff.

Utenom det skal jeg også gjøre litt skolearbeid, ta masse nye bilder til bloggen og se ferdig filmen Hanna Montana. Har brukt 3 dager på den nå, men ser alltid på filmen når jeg legger meg, slik at jeg sovner underveis. Ikke fordi den er kjedelig, men fordi jeg alltid er så trøtt når jeg legger meg. Synes filmen var ganske koselig faktisk.

Hva har du gjort i dag?

dsc08819


12 kommentarer

Siste innlegg