DET BLE CALVIN KLEIN JAKKE PÅ MEG

I dag har jeg ikke blogget noe særlig, fordi jeg har vært på farten siden tidlig i mårrest. Dro på shopping da butikkene åpnet, og holdte på i flere timer. Fikk  kjøpt med julegaver for de hjemme i Norge, og kjøpte meg selv en Calvin Klein vinterjakke. SYnes den var mye finere enn Guessjakka jeg hadde sett på tidligere, siden den hadde finere former. Ble veldig fornøyd med dagens kjøp. Var ute en tur og spiste meksikansk mat på Chipotle også. Jeg elsker maten der, blir aldri lei. Spiser der flere ganger i uka. Var også på matshopping på Walmart og kjøpte mye godt, det var på tide å fylle opp skapene igjen. Tok sin tid å rydde på plass all maten, men nå er jeg endelig ferdig og har tid til å blogge litt igjen.

Har du hatt en fin dag i dag?

dsc09289

dsc09293

dsc09297

dsc09315

16 kommentarer

Siste innlegg