DAGENS LESERSPØRSMÅL

Spørsmålet som ble valgt ut lyder som følger:

"Hvordan er det å bo i USA? Når flyttet du ned med kjæresten din? Og hvor lenge har dere vært sammen?"

Svar: VI flyttet til USA i Oktober i fjor, så vi har bodd her i litt over et år nå. Jeg og min kjære har vært sammen i litt over 3 år tilsammen. Før vi flyttet hit bodde vi et år i Oslo. Å bo i FLorida er ganske fantastisk. Jeg har mye fri, og leser en del skolearbeid om dagene. Men det er som en lang ferie for meg. Soler meg og koser meg her. Får også oppleve mye nytt, hadde aldri vært i USA før vi flyttet hit. Fordelene med å bo her er at det er sommer hele året, shopping er utrolig billig, og det er stooort utvalg. Men det er mye mer kriminalitet, og jeg tørr ikke gå ute alene. Et nabopar av oss  fikk frastjelt bilen sin her om dagen, de så tyven og alt, men de rakk ikke å stoppe han. Bilen så de aldri igjen. SÅ ille er det faktisk her. Folk stjeler bilder mens eieren fyller på bensin liksom…

Tar gjerne imot enda fere spørsmål av dere. Bare spørr i vei i kommentarfeltet

630011017402197951115370582302572961590409n

50 kommentarer

Siste innlegg