DA ER JEG HJEMME ETTER EN 17 TIMERS REISE

Da er jeg endelig hjemme i Norge etter over 17 timer med reising. Da jeg ba dere gjette hvor jeg var, så var det riktige svaret Washington. Nå har jeg vært der også, morsomt. Selv om det kun var i 10 minutter. Flyturen gikk veldig bra, med tanke på at jeg har flyskrekk. Fikk god mat ombord i flyet, og tiden gikk egentlig ganske fort. Fikk vindusplass også, og det betyr mye synes jeg. Fra København måtte vi fly et propellfly. Jeg liker ikke så småe fly, siden turbulensen kjennes mye bedre da. Piloten advarte mot turbulens under landingen, og flyet ristet som bare det. Ble egentlig ikke så skremt, for regner med pilotene har flydd i slikt vær før 🙂 hehe


Da jeg dro fra Florida var det rundt 30 grader, helt blå himmel og sol. Så jeg fikk litt kuldesjokk da jeg gikk ut av flyet i Trondheim. Det var utrolig sut og kaldt. Håper det kommer snø snart, for da er det greit at det er kaldt.


Nå har jeg mye å gjøre fremover. Det viktigste er å skaffe meg et norskt mobilnummer.


Har dere hatt en fin helg?

 

dsc09794
Washington fra lufta
dsc09805

dsc09809
Liker ikke slike fly jeg
dsc09819

dsc09829

dsc09840

dsc09848

15 kommentarer

Siste innlegg