SVINEINFLUENSA

Da jeg var i Florida var jeg helt sikker på at jeg skulle ta influensavaksinen når jeg kom til Norge. Men nå er jeg litt usikker. Altså, jeg er livredd for å få svineinfluensa, for jeg hater å være syk, og føler meg virkelig ikke klar for å bli skikkelig syk. Men virker som sykdommen sprer seg fort, og sprer seg overalt her i Norge, så det er kanskje lurt å ta vaksinen. Har vell egentlig ingen grunn til å tvile på å ta den, selv om man kan få ulike bivirkninger.

Ringte legen min tidligere, det viste seg at jeg har time i morgen, og ikke idag. Så jeg har en dag å bestemme meg på. Bør kanskje rådhøre med meg legen før jeg tar det endelige valget uansett.

Har du tatt svineinfluensavaksinen, eller har du hatt svineinfluensa?

svineinfluensachihuahuam

23 kommentarer

Siste innlegg