SMINKEN JEG BRUKER

Fikk spørsmål under spørrerunden om hvilken sminke jeg bruker, så tenkte jeg kunne legge ut et innlegg om det.
Bruker id mineralpudder, det har jeg gjort i flere år, og er kjempe fornøyd med den. Bruker ikke den lyseste, for jeg vil gjerne ha litt farge og glød i ansiktet

dsc09939

Startet nettopp å bruke en makeup krem fra Maybelline som heter superstay. Den er kjempe god, og dekker alle ugjevnheter, i tillegg er den oljefri og tetter ikke porene slik at man får urenheter. Bruker den kun der det er nødvendig, og ikke i hele ansiktet. Fungerer veldig fint som underlag under id pudderet

dsc09940

Favoritt øyenskyggen min er fra Wet and Wild. Kjempe billig merke de selger i usa, og den sitter kjempe lenge. Er veldig glad i brune øyenskygger, det ser ganske naturlig ut

dsc09942

dsc09943

Lipgloss som skal gi en forstørrende effekt på leppene. Kjempe fin farge, er glad i lyserosa
dsc09945

Concealer fra nautrogena. Bruker ikke den hele tiden, men når jeg har behov for det. Også oljefri

dsc09947

Rouge fra Artdeco, nr 02 som dere ser på bildet. Liker å være litt rød i kinnene, mest naturlig. Men bruker den ikke hver gang jeg sminker meg.

dsc09948

Enda en favoritt øyenskygge, men denne er fra Dior. Elsker dior, både i maskaraer, øyenskygger og lipglosser

dsc09950

dsc09951

22 kommentarer

Siste innlegg