DA ER JEG HJEMME FRA SHOPPING

I dag måtte jeg stå opp sykt tidlig for å rekke alt jeg skulle gjøre i dag. Tidlig for meg er alt før 10, men jeg stod opp så tidlig som klokka 7! Da gikk jeg ut å jogget en tur med hunden, og trente en times tid. Deretter måtte jeg rydde i garasjen der jeg har lagret 6 bagger og 10 svartsekker med klær og sko. Vi skulle nemlig kaste alt rasket i dag, men jeg fant ut at jeg ikke hadde noe å kaste:) Bare klær og sko jeg vil ta vare på.

Senere møtte jeg Heidi i byen (Bloggen hennes finner dere her) Det var kjempe koselig, har ikke sett Heidi siden hun var på besøk hos meg i Florida i sommer. Vi dro på cafe og shoppet litt. Kan legge ut bilder av innkjøpene mine litt senere i dag hvis dere ønsker det.

Hva har du gjort i dag?

577323938675018083298018080769104864705n
Bilde fra i sommer da Heidi var på besøk

11 kommentarer

Siste innlegg