FOR EN DRITTPLASS VI BOR PÅ, nå skjønner jeg hvorfor mamma vil flytte

Nå er jeg frustrert. Jeg skal jo på jobb i kveld (på et utested i Trondheim for dere som lurte på det), og jeg begynner klokken 23.00. Tidligere har det alltid gått buss klokka 22.00, noe som er helt perfekt, siden det tar cirka 3 kvarter å ta bussen. Men det er lenge siden jeg har vært i Norge, og bussrutene er tydligvis endret. Nå går det en buss halv 20.30, og en 22.30. Hvis jeg tar den siste, kommer jeg for sent på jobb, og det er selvfølgelig uaktuelt. Hvis jeg tar den første, så kommer jeg 2 timer før jeg starter. Utrolig kjipt, nå er jeg sur på meg selv for at jeg ikke har kjørt opp enda. Buss er noe herk, spesielt når det aldri går busser! Nå er jeg glad vi skal flytte nermere byen! Ja takk!

Tror jeg skal ha på denne
dsc01985

30 kommentarer

Siste innlegg