NÅ ER DET FORANDRET!

Nå har jeg endret designet på bloggen. Endret det veeeldig mye faktisk! Men jeg ble superfornøyd. SYnes det ble mye mer ryddig og oversiktlig. Nå er det ikke så mye rot rundt om kring over alt! Siden jeg ble ferdig med eksamen i dag, skal jeg begynne mer aktivt med blogginga fra og med i dag. Fremover nå kan dere forvente at jeg svarer på kommentarer.

Eksamen gikk kjempe bra foresten. Var veldig heldig med oppgavene, og skrev 10 sider. Er veldig fornøyd! Jeg var en av de første som gikk, men det er jeg alltid. For jeg skriver så utrolig fort, og da er det ikke noe vits i å sitte der lengre. Nå skal jeg gå å gjøre ting jeg ikke har hatt tid til de siste ukene!

Hva synes dere om det nye designet mitt?
dsc01984
Hårbøyla jeg brukte i dag, love it

13 kommentarer

Siste innlegg