JEG HAR SJOKK

– Nemlig kuldesjokk! I dag måtte jeg opp tidlig siden jeg skulle levere den siste eksamenene min før jul. Måtte dra tidlig slik at jeg fikk printet den ut på skolen, måtte printe hele 90 sider og det tar jo litt tid. Da jeg gikk ut døra fikk jeg kuldesjokk. Det var syyykt kaldt, rundt 12 minus tror jeg. Skal innrømme jeg savner Florida sykt mye når det er så kaldt her, der har de vell sikkert 20 grader om dagene nå. Håper det blir litt mildere, slik at vi får mer snø. Er ikke noe vits i at det er kaldt hvis vi ikke har snø. Uansett, nå har jeg juleferie! Heeeerlig! Feiret meg å shoppe litt i dag, broren min skulle ha noen nye klær så vi dro på shopping sammen. Kjøpte også to julegaver, enda jeg egentlig er ferdig med de for lenge siden.. hehe, bra for de som får noen ekstra julegaver 🙂

Er det kaldt der du bor?

Er ikke så lenge til jeg skal tilbake hit

20 kommentarer

Siste innlegg