SOLING, BADING OG TRENING

I dag har jeg vært skikkelig effektiv?! Jeg startet dagen med en solingsøkt. Må få litt sol på kroppen nå som det er rundt 25 grader om dagen. Orker aldri å sole meg lenge, men holdt ut i 2 timer i dag. Deretter ryddet jeg og tok masse bilder til bloggen. Så trente jeg leeenge, jeg har nemlig blitt så flink i det siste, og trener hver eneste dag. Skal prøve å holde meg på det sporet fremover. Ellers har jeg bare slappet av med et heerlig bobblebad i over en halvtime (Puuh) og sett Desperate Housewives.

Men  egentlig så har jeg ikke vært så veldig effektiv. Har ikke begynt med skolearbeidet enda, det er så mye annet jeg heller vil gjøre. Men har bestemt meg for å bli ferdig med gamle eksamensoppgaver denne uken, så bynner jeg heller for fullt neste Mandag.

Har du hatt en fin dag?

18 kommentarer

Siste innlegg