NÅ ER JEG LEI MEG!

Da besøket mitt dro hjem fra Florida til Norge så sendte jeg med de en stor koffert. Jeg har så mye ting her at jeg ikke får med meg alt når jeg skal flytte hjem, derfor sender jeg ting hjem så ofte jeg har muligheten til det. I dag fikk jeg vite at kofferten min forsvant da de reiste hjem. Den dukket aldri opp på flyplassen, og flyselskapet skulle ringe dagen etter for å fortelle om den hadde dukket opp. Nå har det gått 3 dager, og kofferten min er sporløst forsvunnet. De aner ikke hvor den er. Og jeg er kjempe lei meg. Hadde pakket ned en prinsessekjole, en kjole som var kjempe dyr, og mange fine høyhælte sko. Og masse stasj fra Victorias Secret! Den bør dukke opp! Ellers bør de iallefall erstatte innholdet! (Men mye av det kan ikke erstattes) Åh jeg blir så frustrert!!!

Denne kjolen lå i kofferten
20 kommentarer

Siste innlegg