PÅ MED PELSJAKKA – I DAG ER DET KALDT

I dag hadde jeg ny rekord i å stå opp tidlig, stod nemlig opp før 7! Det er så godt å stå opp tidlig, for da blir dagene så ekstra lang slik at jeg rekker alt jeg har på planen. I dag må jeg komme i gang med skolearbeidet. Er ikke helt organisert enda, og vet ikke helt hvor jeg skal starte. Mamma må nemlig ringe skolen for meg, for å få tak i litt nyttig informasjon som jeg går glipp av når jeg bor i utlandet og ikke kan møte opp på skolen.

Ellers skal jeg trene, vaske og rydde hus hvis jeg har litt tid til overs. Har også som et mål å få tatt den amerikanske teoritesten i løpet av uken her, for snart skal jeg kjøre opp. Har jo snakket om denne bil-lappen i flere måneder nå, så det er på tide å gjøre noe med det.

Ellers så har vi en veldig kald dag i Florida. Det har regnet mye, men akkurat nå er det litt sol. Vi har faktisk BARE 18 grader! Hoho…

På med pelsjakka, jeg fryyyser!
(det er selvfølgelig fakefur)
9 kommentarer

Siste innlegg