NOE AV DET VERSTE JEG HAR GJORT!

I går så drakk jeg nesten ingen ting, jeg kjenner nemlig sjelden at jeg er tørst. Mellom 7 på morgenen og 7 på kvelden drakk jeg kun et glass appelsin juice, og et halvt glass brus. Det er jo alt for lite på en lang dag. I tillegg gikk jeg å trente, uten å ha med vann og jeg trente kondisjon i over en time. Til slutt ble jeg svimmel, fikk vondt i kroppen, og følte jeg holdt på å bli dehydrert. Måtte forte meg til leiligheten, og da drakk jeg en liter vann! NOe så dumt skal jeg aldri gjøre igjen. Tenkt å nesten besvime av veske mangel!

Jeg har hatt problemer med hodepine i ganske lang tid også. Så fikk jeg høre at det mest sannsynligvis var fordi jeg ikke drikker nok, nOe jeg egentlig ikke trodde på. SÅ jeg testet det ut en dag, og drakk vann hele dagen, selv om jeg ikke følte meg noe tørst. GUess what? Hodepinen forsvant selvfølgelig!

På tide å lære? JA!

15 kommentarer

Siste innlegg