WOW, ER DET MULIG?

På Lørdagen var vi på en spiseplass jeg aldri har vært på før. Jeg vil ikke kalle det restaurrant, men det var en buffe-plass. De serverte ALT MULIG av mat, og man kunne forsyne seg så mange ganger man ville. Dette betalte man 70 kr for, inkludert drikke. Det var et paradis for matelskere.

Jeg ble iallefall glad da jeg så de hadde dessertbuffe også, man kunne velge mellom alt fra muffins, brownies, fudge, gulrotkake, sjokoladekake til softis og mye annet godt.

Det var mye god mat, men det er nesten litt skummelt, fordi man vil nesten prøve alt, og det endte opp med at jeg ble ganske så mett for å si det sånn. Heldigvis hadde de sunn mat der også.

Måtte nesten le litt av meg selv, jeg hadde ikke noe problemer med å kaste med over dessert disken, men likvell bestilte jeg DIET cola. MULIG?!

18 kommentarer

Siste innlegg