THIS IS ME

Da jeg var "lita" var jeg ei skikkelig hestejente. Jeg var rett og slett hestegal. Hadde tilogmed 2 egne ponnier i løpet av de 9 årene jeg drev med ridning. Favorittsporten min var sprangridning, og det er noe jeg drømmer om å starte opp med igjen senere.

Barros var den beste ponnien jeg hadde. Eide han ikke, men red han og trente han. Vi deltok på mange stevner, og fikk mange premier. Men så valgte eieren å selge han, og det var en forferdelig tid for meg. SÅ forferdelig at jeg sluttet med hester.

Da jeg  flyttet i leilighet sammen med søstra mi, kjøpte hun seg en nydelig Tibetans spaniel valp. Se på bildet under hvor nydelig han var. Det endte med at han ble hele familiens hund. Jeg elsker å ha dyr rundt meg. Har både hatt katt, kanin og hamster i tillegg til hest og hund.

Nå er det fashion og reising som gjelder. HAr ikke tid til ridning, hester er jo en livvstil. Og nå vil jeg oppleve verden mens jeg har muligheten. Å bo i Florida i 2 år er jo en god start. Drømmen er å oppleve så mange land som mulig, men har spesielt lyst å dra til Italia.

Did i forget to say…. Jeg elsker sløyfer! Er helt hekta. Blir jo aldri lei

13 kommentarer
    1. sv; hihi, jeg vet, tuusen takk :)) har lett etter sånn lenge, og endelig fant jeg :)) blir nok flere nærmere sommern! hehe, må bare få litt mer penger først for nå går jeg vel snart i minus

    2. ååååh så koselig at du fant kjærligheten i Napa da 🙂 Det gjor ei venninne av mæ å faktisk! i 2006 =) Herlig!
      Ja en kompis av mæ va i italia i fjor, å han va råskuffa. Uhøflige folk å maten va langt i fra god, så det va jo litt dumt å hør. Men kunne heller ha tenkt mæ å reist litt i utkanten av storbyan i Italia istede, for tror man får opplev litt mer Italiensk der, fremfor turismen i Roma f.eks. Men ska dit en gang uansett da 🙂

    3. Tusen takk 🙂 Hehehe.. ja, da blir det ganske minimalistisk 🙂 Akkurat nå bor jeg sammen med Kim i en sokkel leilighet på Tiller. Flytter vel i løpet av året, da han skal ta opp lån og kjøpe noe.
      Når flytter dere? Der dere bor nå er det jo kjempe fint! *Sjalu* 😛

    4. haha da va vel 2006 det store “finn kjærligheten på Napa” året da 🙂 Så artig! Åh kjenne æ glede mæ til å dra nedover igjen no =) Kanskje æ finn kjærligheten der en vakker dag æ å 😉

    5. haha ja om ikke anna så har æ i allefall kjærlighet til plassen da 🙂 Æ elske jo Napa 🙂
      Hu hete Jenny Hegle. Kanskje du kjenne a? Verden (Trondheim) e jo så liten!

    6. åh, så nydelig ponni! trist at han ble solgt da.. må være forferdelig..
      kjempefint med sløyfer ja 🙂

    7. Jeg håper du begynner med ridning igjen, man får en slags
      ekstra lykke av det! Jeg vil selv til Italia, nå skal jeg jo til Malta i
      sommer, men jeg har også en drøm om å oppleve verden mest
      mulig, jeg vil jo også veldig gjerne studere i utlandet, og dra til
      et fattig land og hjelpe de der! 🙂
      Jeg tror det er viktig å sette seg mål i livet, og at man vet hva man
      vil ! 🙂

    8. Drev på med hester jeg også. I 7 år. Sprangridning var det gøyeste jeg visste, men jeg gikk på rideskole i alle disse årene, og ble lei av stadig å gjøre det samme. Drømte alltid om å få hest når jeg ble større, men nå som jeg har passet hesten til ei venninne en stund, har jeg innsett hvor stress det er =p. Får vel bare holde meg til hund eller noe 😀

Siste innlegg