ÅNEEI

Jeg sitter å skriver skoleoppgave nå, har holdt på siden klokken 9 i morgest. Fikk nemlig  mail av læreren min at jeg måtte forte meg å komme i gang. Det var egentlig mye som skulle bli ferdig før 15. Februar, sikkert over 15-20 sider, men jeg har hadde ikke begynt en gang!

Ikke rart jeg får mail om å forte meg. HAr heldigvis kommet godt i gang nå.

Men tilbake til overskrifta: Jeg skulle løfte opp Pc'n min og sette den fra meg igjen. Da jeg gjorde det, presterte jeg å komme borti USB'n som høres til den trådløse datamusa mi. Jeg kom borti så hardt at jeg brakk den av. Jeg er avhengi av datamus, spesielt når jeg skal svare på kommentarer på bloggene deres.

SKjønner ikke at jeg greide det heller jeg. But anyway, nå må jeg forte meg å kjøpe ny mus. Jeg er nemlig avhengi av å bruke det når jeg sitter på dataen.

Hva har du gjort i dag?

17 kommentarer

Siste innlegg