So much for that

Hadde gledet meg til å sole meg litt idag, siden det var meldt varmt og fint vær. Men da jeg hadde tatt på meg solkrem, og gikk ut for å kjenne på temperaturen, merket jeg at det var alt for kaldt til å sole seg. Så mye vits å glede seg til en solfylltdag. Det er da så kald vind om dagen…

Tuslet en tur på treningsrommet enda jeg er småsyk. Ikke for å trene, bare for å traske rolig på 3d mølla. Må jo bevege seg litt selv om man er syk. det gikk ikke så bra, jeg datt til sida, og ble så svimmel at jeg måtte sette meg ned. Det er så ekkelt og ubehagelig å være svimmel.

Nå har jeg nettopp sett New Moon for andre gang. Likebra fortsatt. Resten av kvelden skal jeg gjøre skolearbeid, helt til kjæresten min kommer hjem fra en laaang skoledag.
Hatt ei fin helg?

6 kommentarer

Siste innlegg