Føler meg rett og slett utslitt i dag

Har ikke oppnådd så mye idag, føler meg bare veldig sliten. Kom aldri i gang med skolearbeidet, men i morgen skal jeg stå opp kjempe tidlig for å få en effektiv dag. Resten av kvelden nå skal jeg bare se på TV og være skikkelig lat! Har heldigvis fått jobbet litt med det hemmelige prosjektet jeg har jobbet på en stund:)

Må si jeg er litt småsjalu på søstra mi, hun var nemlig på Nelly High Heel party i Trondheim i kveld. Jeg hadde så lyst å dra dit, men de måtte selvfølgelig ha det når jeg er her i FLorida. Det var visst ikke så mange folk der, så de fleste fikk et par gratisk sko! Åh, sukk… I wish!

I går var vi foresten på Fridays. De har sykt god mat der, og jeg bestiller alltid det samme. Er helt hekta på Nachosen de har, og jeg greier aldri å få meg selv til å velge noe annet. Noen som har smakt Nachosen på Fridays? Ja, da vet dere hva jeg mener.

Bestillte faktisk hjemreise til Norge også. Med 4 mellomlandinger! Hhaha,, SYYKT, men da får jeg oppleve Irland også! Sweet…

5 kommentarer

Siste innlegg