IM BACK NOW

Da er jeg tilbake på blogg igjen. Hahah, holdt meg unna mindre enn en uke, men sånn er det bare, jeg er litt for glad i bloggen min.

I den nye leiligheten vår har vi utsikt over bassenget på anlegget, og i dag er det noen som soler seg. Tenkte jeg skulle gjøre det samme, til jeg sjekket temperaturen og det viste seg at det kun er 16 grader. Tuslet ut en tur, og synes det var iskaldt. Men som sagt tidligere. Jeg fryser tilogmed når det er 30 grader!

Siden sist er det ikke så mye som har skjedd her, men jeg har kommet mye lengre med skolearbeidet og levert den ene eksamen. Nå har jeg kun to igjen, og den ene satser jeg på å bli ferdig med i løpet av denne uka. Og da kan jeg endelig slappe av litt.. I neste uke får vi nemlig besøk fra Norge. Som jeg gleder meg! Da skal jeg ta meg en etterlengtet ferie!

 

15 kommentarer

Siste innlegg