NY BY, NYTT LIV OG NY LIVSSTIL

Snart skal jeg hjem fra Florida, og flytte til Norge for godt! Jeg gruer meg å gleder meg, det har mange "up's" og noen "down's". Livet mitt går fra en avslappende livsstil i varme Florida med treningsrom rett ned trappa. Og ikke minst mine kjære 2 walkincloset og bobblebad, fritid heeele tiden, billige restaurranter hvor vi spiser ofte, billig kino og 10 min gange til stranda. Ingen jobb, men masse shopping. Mye tid til skolearbeid, og mange solingstimer.

From this

Mens hverdagen i Norge kommer til å være totalt forandret. Jeg må skaffe meg en jobb (men det gleder jeg meg til, så lenge jeg finner en jobb jeg trives med) Det blir dyr mat i forhold til Florida, kaldt vær selv på sommeren og alt koster så sinnsykt mye mer enn det gjør her. Det er ikke bare bare å dra på restaurranter flere dager i uken lengre. Men jeg ser frem  til å komme tilbake til normal hverdag, og til familie og venner. Jeg har også et hemlig prosjekt jeg skal starte med, og det ser jeg frem til. Vi har ordnet med leilighet nå, så jeg gleder meg til å flytte inn der, og se hvordan det er.

To that

(her bodde jeg sammen med søstra mi tidligere)

Liker du forandringer?

12 kommentarer

Siste innlegg