NÅ HAR JEG TENKT LENGRE ENN LANGT

Som noen av dere vet så var jeg ei hestejente fra jeg var 4 år til jeg var 15. Har eid to hester, og drevet med sprangridning. Den tiden var jeg sikker på at jeg kom til å holde på med hest hele livet, og at jeg kom til å starte aktivt med konkurranseridning da jeg ble "stor". Men det gikk ikke etter planen, hest tok alt for lang tid, det er jo en livsstil tross alt. Men nå har jeg tenkt, og funnet ut at jeg vil ha hester i livet mitt. Jeg savner det virkelig, og er utrolig glad i de dyrene. Så jeg vurderer å kjøpe meg hest. Har sett på 2 staller som jeg kunne tenkt meg å ha hesten på, og har funnet drømmehesten som er på bildet under. Synd de fikk et bud på han om jeg ikke kan overgå, men jeg får bare lete videre. Håper det blir hest på meg til slutt! Det er lov å drømme

Nydelig ikke sant?

11 kommentarer

Siste innlegg