DE PÅ TOPPLISTA JEG SYNES HAR FORANDRET SEG MEST-NEGATIVT

Nå skal jeg skrive om de på topplista  jeg synes har forandret seg til det mer negative, og senere skal jeg lage et innlegg om de jeg synes har forandret seg til det mer positive. Det er tydelig at noen folk forandrer seg, noen mer enn andre, mens noen bare forandrer bloggingen sin. Det skal nevnes at de bloggene jeg tar opp her er noen av favorittbloggene mine, eller har vært det tidligere.Og det er ment som en slags bloggvurdering. De bloggene jeg har plukket ut er ragert etter hvem som har forandret seg mest i negativ forstand etter min mening:

1. Kristina Andersen

Førsteplassen går til Kristina Andersen. Jeg har lest bloggen hennes siden den gangen hun ikke lå på topplista og virket som ei kjempe hyggelig jente. Grunnen til at jeg begynte å lese bloggen hennes var fordi hun skrev så hyggelige kommentarer til alle bloggene jeg var innom, og mange hyggelige kommentarer på bloggen min. Hun var rett og slett utrolig søt. I starten da hun lå på topplista var hun også hyggelig, og virket overveldet av alle de positive fordelene bloggen ga henne.

Grunnen til at jeg har endret inntrykk av henne er fordi hun har blitt en mer negativ blogger, hun angriper mange av leserne sine i innleggene hun skriver i tillegg til at det kommer ganske frekke kommentarer i innleggene hennes.  Hun svarer sjelden på kommentarer også. Jeg leser fortsatt bloggen, men mest fordi det er så underholdende å se hvordan bloggleserne reagerer på mye av det hun skriver. Tviler på at hun har forandret seg som person, MEN bloggen er forandret.

2. Ulrikke Lund
Ulrikke sin blogg har jeg lest lenge, og jeg startet å lese bloggen hennes fordi hun hadde en herlig klesstil og la ut mange antrekksbilder. I tillegg var hun kjempe flink til å lage sminkevideoer som var veldig inspirerende. HUn blogget ofte og utrolig bra, og bloggen var veldig spennende og interessang.

Synes bloggen har forandret seg fordi den har blitt mye mer kjedelig. Hun lager sjelden videoblogger, og de få gangene hun gjør det virker det som det er for å tjene penger på ulike produktanmeldelser. Det virker ikke som hun har den samme gleden av å blogge lengre, det merkes i måten hun blogger på. Har mistet litt interessen, og jeg er ikke avhengi av å lese bloggen lengre.

3. Voe
Jeg var ikke en av de som leste bloggen til Voe da hun startet å blogge, men etter at jeg leste på de fleste andre bloggene jeg var innom at de anbefalte bloggen hennes, ja da måtte jeg bare ta turen innom for å se. Jeg skjønte fort hvorfor alle anbefalte henne, hun hadde en sykt bra blogg, og veldig kule og kreative videoblogger. Det var videobloggene som gjorde at denne bloggen skillet seg ut i mengden. Jeg ble fast leser etter det.

Nå synes jeg hun har mistet litt det hun ble kjent for i mine øyne, nemlig videobloggene. Synes ikke de er like morsomme, og de kommer sjeldnere. Jeg har sluttet å lese bloggen fast, MEN hun skal ha for at hun blogger ofte.

Hvem av de på topplista synes du har forandret seg mest negativt?

20 kommentarer
    1. Jeg leste Voe sin blogg i begynnelsen da hun kom på førsteplassen nettopp fordi alle snakket om henne. Jeg er veldig imponert over at hun har fått til såpass mye i en alder av 14. Men nå går jeg aldri innom bloggen hennes lengre..

    2. Syns ikke så mye om Voe, Kristina er søt, Julia er ei utrolig kul jente og Annie burde få mye mer oppmerksomhet enn Voe. Hun har faktisk holdt seg på topplisten et halvt liv lengre enn Voe noe…

    3. hmm, vet ikke så mye om hvordan de var før, men jeg leser mest bare VOE og Ulrikke nå for bildene og outfitene sin skyld 😉

    4. Synes Voe og Kristina sine blogger egentlig ikke inneholder noe annet enn bilder av seg selv. En ting er å ta antrekk bilder og bilder for å vise andre ting ved segselv, men å legge ut 1000 bilder av deg selv smile til cammet eller kameraet blir litt oppbrukt i lengden synes jeg..

    5. ‘Jeg må faktisk si meg enig med deg! Kristina har forandret seg utrolig mye, synd for hun var en nydelig jente 🙂 Er fortsatt, men blitt litt mye negativitet på bloggen syns jeg…

    6. litt enig, men jeg liker Kristinas blogg ganske godt da, og stilen til Ulrikke 🙂
      husker for lenge siden da Kristina alltid svarte på kommentarer <3

    7. jeg kan si meg enig i det du skriver, for jeg har som deg fulgt vertfall kristina og ulrikke sin blogg siden de startet.. men du må tenke at ting forandrer seg også med alderen.. men som sagt, jeg er enig med deg!
      Ha en fin helg søta 🙂

    8. jeg er faktisk veldig enig i alle tre bloggene!
      startet å lese bloggen til Kristina Andersen før hun kom på topplisten, og da svarte hun på alle kommentarene og virket utrolig hyggelig! hun virker som en kjempesøt og hyggelig jente, som la ut det ene morsomme innlegget etter det andre. nå virker hun mest sur, skryter av at hun har en av norges største blogger og skal alltid “henge seg i lampa”.
      startet å lese Ulrikke Lund sin da hun blogget på Klisjebarnet- da var bloggen hennes sykt bra! hun levde det livet jeg ønsket å leve, la ut masse outfits og videoblogger og hadde en superbra blogg! min absolutte favoritt. nå syns jeg bloggen hennes er kjedelig..
      voe blogget utrooolig bra før, med masse morsomme videoer og mange bra bilder! som du sier, så er de videoene sjeldnere å se.. det er ikke så spennende å lese bloggen hennes lenger.

    9. er heelt enig med deg!
      ulrikke leser jeg aaldri lenger, for kjedelig rett og slett. Kristina er blitt utrolig negativ og annenhver uke kommer et innlegg med overskriften “vurderer å slutte å blogge”, og ikke minst det slankehysteriet hennes som kan påvirke mange yngre lesere.. Likte og Voe bedre før med alle videobloggene..

    10. Helt enig med deg! Har sluttet å lese voe og ulrikke lund sin pga. Uintriserende! Kristina Andersen sin leser jeg fortsatt, men er helt ENIG med deg om henne.. Vurderer veldig sterkt på å slutte å lese bloggen hennes!

    11. Helt enig. 😉 Kristina har jo rett og slett blitt grusom.
      Du har en fin blogg, Linda. Og jeg har tro på at du kunne kommet mhye lengre opp på lista, men du viser alt for lite av deg selv. Men det er kanskje en grunn til det. 🙂
      Uansett, god påske.

    12. Synes Voe har forandret seg utrolig når det gjelder blogging i det siste! Før var hun min absolutte yndlingsblogger, men nå er det mange jeg heller leser enn hennes.
      Synes også at Ulrikke’s blogg har blitt litt kjedelig ..
      Kristina sin blogg er den bloggen jeg liker best, så jeg er ikke enig i det du skriver der 🙂

Siste innlegg