EN FANTASTISK DAG, JEG ER BRUN OG SOLBRENNT

VI hadde en skikkelig bra sommerdag i dag, med sol hele dagen og 24 grader. Jeg solet meg kjempe lenge, og ble både brun og solbrennt. Egentlig litt rart at jeg ble solbrennt, siden jeg bruker solfaktor 30! Smurte meg vell ikke ofte nok, og sola er vell sterkere enn den føles. Det var så avslappende å herlig å ligge ute å nyte sola og varmen. Nå kan jeg endelig slappe ordentlig av, siden jeg er 100 % ferdig med skoleoppgaven min! Er så fornøyd med innsatsen denne uka, så jeg tar helg med god samvittighet!

Var også ute å spiste lunsj- på et sted som heter Panera Bread. De har kjempe god mat, og det er alltid så koselig atmosfære på den plassen. En av mine favoritt lunsj-steder. Skulle egentlig på kino i dag også, for å se Alice in Wonderland i 3D, men det viste seg at den ikke gikk i 3D i dag, og da var det ikke noe vits. Når jeg først skal på kino for å se en film i 3D, ja da tar jeg ikke til takke med 2D.  Så vi må nok se den en annen dag. Noen som har sett den filmen? Hva synes dere isåfall om den?




Hva er dine planer for helga?

9 kommentarer

Siste innlegg