I DAG OPPLEVDE JEG NOE HELT FANTASTISK

I dag fikk jeg endelig muligheten og tilbudet om å fly sammen med kjæresten min for første gang hvor han er piloten. Har virkelig gledet meg til det superlenge, og endelig kom den spennende dagen! Fikk vite på forhånd at det var mye vind og gust, men ellers var det et strålende flyvær med sol og blå himmel. Jeg var ikke nervøs i det hele tatt, enda jeg har halveis flyskrekk.

Da vi stod å ventet på å ta av på flyplassen så kjente jeg at jeg ble bittelitt nervøs, men det varte kun i et par sekunder. Med en gang vi var i lufta glemte jeg alt som heter flyskrekk, for utsikten var helt fantastisk og det var kjempe gøy å fly. Det var en del turbulens men det var bare en herlig følelse. FIkk også prøve zero gravity, og det var heeelt sykt. Knærne mine fløy rett til værs og jeg greide ikke gjøre noe annet enn å le.

For en utrolig bra opplevelse. Noe av det morsomste jeg har gjort. Ble nesten litt hekta på å fly, og vil bare fly mer og mer. Gleder meg allerede til neste gang vi skal ta turen i lufta. Filmet mye også, og skal sette sammen en video når jeg har tid, slik at jeg kan legge den ut på bloggen.

I natt var vi på fest. Nå er klokka 6 på morgenen, og jeg har fortsatt ikke lagt meg. Bør vell finne senga snart, kjenner jeg er rimelig trøtt nå. Ha en super dag alle sammen!






14 kommentarer

Siste innlegg