ÅÅH, ENDELIG FIKK JEG DRA TIL DELFIN-LAND!

Nå har jeg endelig tid til å blogge om opplevelsene mine de siste ukene, og som nevnt så har jeg opplevd ganske mye. En dag dro vi til Marineland som ligger i St. Augustine, og der de hadde mange delfiner. VI hadde kjempe lyst å svømme med de, men det kostet sykt mye, så vi betalte heller bare vanlig inngang. (Etter at vi hadde tuslet inn uten å betale, men ble oppdaget like etter, og fortalt at vi måtte betale for å se på delfinene)

Det var en kjempe koselig park, delfiner er jo så nydelige. På det ene nærbildet jeg tok (som dere ser nesten nederst) ser det ut som delfinen smiler. Kjempe søte dyr! Det var litt vanskelig å ta bilder, siden delfinene svømmte så fort forbi, og det ble bare gjennspeiling av meg på bildene i stedet. Men fikk med delfinene på noen bilder iallefall.

Hvis jeg skal på Marineland igjen, ja da skal jeg svømme med delfinene. Det må jo være helt magisk.






Har du svømt med delfiner, eller ønsker du å gjøre det?
19 kommentarer

Siste innlegg