A TRIP DOWN TO VERO BEACH

I helga drog vi til Vero Beach, hadde snakket om å dra til Miami, men det tok for lang tid dit. Derfor ble det Vero Beach i stedet, og i tillegg skulle vi besøke noen der. Den første dagen drog vi på besøk til et par som hadde invitert oss på lunsj. Vi fikk servert deeen gode maten, men uheldigvis fant jeg hår i potetene, og kjøttet var alt for blodig for min smak. Var faktisk sulten etter at vi dro derfra – mulig jeg er litt kresen…

Hadde ikke bestilt noe hotell før vi reiste nedover, vi skulle heller ta det litt på sparket. Det viste seg at alle de populære hotellene var fullbooket, og vi ringte maaange steder for å få napp. Til slutt fikk vi tips om et hotell som lå ved stranden, og de hadde ledige rom. Da vi kom dit viste det seg at det var et Motell! Alle ble overrasket, jeg har aldri bodd på et motell før. Men heldisvis var det et motell i toppklassen:  stort, rent og pent med beliggenhet på stranden. Der hadde vi det veldig koselig.

Neste dag drog vi på byens største og eneste Outlet, og jeg hadde store forventninger siden Outlets alltid er så bra. MEn jeg ble nok litt skuffet, fordi det var lite butikker, og kun 2 butikker jeg likte. Men det er egentlig ganske bra, siden det viste seg at kortet mitt ikke fungerte. Er ikke lett å shoppe når jeg ikke har noe kort!

På kveldene spilte vi mye kort – jeg blir helt hekta jeg. Det er så gøy! Den ene kvelden ble jeg faktisk mester i Boms! Det var ei kjempe koselig helg med mye sol, god mat og utflukter. Thumbs up! 

Meg bak rattet, kanskje ikke det tryggeste?! Godt det kun var da bilen stod i ro

Fin måte å ta bilde på

Stortrives bak rattet, eller bare veldig glad noen andre skal ta over

Søte firfisle

God mat vi fikk servert da vi var på besøk hos noen, bare synd jeg fant et hår i maten

Søte Nina

Her sjekket vi inn og bodde i 2 dager

18 kommentarer

Siste innlegg