TUR TIL MIAMI

Jeg skal lage flere innlegg om turen til Miami, slik at det ikke kommer 30 bilder i ett innlegg, det blir jo alt for mye. Først kjørte vi til West Palm Beach. Vi skulle jo sende 7 esker med klær, sko, ting og tang til NOrge. I West Palm Beach hadde de en container som skulle hele veien til Stavanger, og for å sende tingene våre måtte vi rundt 1500 kr. Tok oss en matpause der også, for turen til Miami tok 4 timer, og der var leenge siden vi hadde spist frokost.

On the road


Deilig nachos på Fridays. De hadde happy hour og ga oss halv pris så det kostet bare 24 kr for lunsj. Blir aldri lei av nachosen på Fridays, jeg er helt hekta. Skal spise det flere ganger før jeg drar hjem. hehe

Vakker utsikt fra veien

Som sagt tidligere så eeelsker jeg solnedganger! Det er så vakkert. Skikkelig Florida stemning:

Jeg fikk se hele solnedgangen. Lucky me!

24 kommentarer

Siste innlegg