MIAMI THE NEXT DAY

Jeg har kun en negativ ting å si om Miami, men det er ikke noe alvorlig. Kun at hotellene ikke hadde noen parkeringsplass inkludert, slik at man måtte finne seg en ledig plass på veien rundt hotellet. Ok det, MEN fra klokken 08.00 om morgenen måtte man betale parkeringsavgift. Vi la oss halv 5 på natten den første kvelden.

SÅ jeg måtte stå opp 2 timer senere for å putte på penger på Parkometeret når det åpnet klokken 8. Det var sykt tungt å stå opp, men jeg kom meg opp tidsnok og fikk fikset det. Det var veldig hærlig å voknet til morgensol. Det var kjemep vakkert ute, og utsikten fra hotellrommet var finere enn jeg trodde!

Denne dagen hadde jeg bursdag, det kunne ikke ha vært bedre enn å være i Miami på bursdagen sin. Det var perfekt

Fronten på hotelle

Det var så mye blomster overalt i Miami og mange palmer overalt. Mer enn det er i Daytona iallefall
Været var strålende, ikke ei sky å se på himmelen og det var rundt 27 grader

Vi startet dagen med en Walk langt stranden. Har aldri sett på mange joggere som det var i Miami. Tydelig at folk bryr seg om utseende her. Kvelden før da vi var ute på byen var alle jentene "dressed to kill"
Drikkepause…    Yuuum

HAHAHAH

Måtte kjenne på vannet, og det var kjempe varmt og herlig

Fint ikke sant?
16 kommentarer

Siste innlegg