VIRUS IGJEEEEEEN

HUff, jeg og elektroniske ting passer ikke sammen! Jeg får virus på PC'n heeele tiden, jeg er virkelig ekspert på det området! I går skulle jeg finne noen bilder på nettet for å legge ut på bloggen. Det endte med at "my computer" kom frem på skjermen, og det stod at jeg hadde fått 2 trojanvirus på dataen. Det holdt på å installere seg, og i skrekk slo jeg fort av PC'n slik at det ikke skulle bli ferdig installert.

Så resten av kvelden måtte kjæresten min hjelpe meg å fikse PC'n. Han slettet hele windows og la inn Linux til meg. Visstnok så er det ikke så lett å få virus i Linux, noe som passer meg ganske bra. Satser på at det blir mindre virus nå. Tar litt tid å venne seg til et nytt program fordi det ser så annerledes ut, og menylinja er helt øverst i stedet for nederst. Men det er verd det når jeg slipper virus…!

Hatt en fin dag?
11 kommentarer

Siste innlegg