DET ER IKKE GREIT Å SLÅ DAMER

ENdelig hjemme! …. Eller, det er ganske trist å dra fra Florida, MEN jeg er glad reisen er over. VI hadde maaange mellomlandinger og måtte sitte på 4 ulike fly for å komme oss hjem. Fra Orlando til Philadelphia, til Irland, til Oslo og til Trondheim. En ganske lang og slitsom rute med andre ord.

Vi var ett minutt fra å miste flyet i Orlando, og det er egentlig en lang historie som jeg kan fortelle senere.(Har ikke tid nå) Uansett, vi måtte løpe for å rekke flyet, og da vi kom frem var vi veldig varm og sliten. De som ventet på oss i flyet virket veldig irriterte siden vi sinket flyet flere minutter. I tillegg presterte jeg å slenge dataveska mi i en person som satt der, pluss at jeg snubblet bortover midtgangen i flyet. I tillegg mistet jeg noe, og satt med fast i flere flyseter på veien nedover flygangen. PUhh, for et slit!!!

Senere på dagen slo jeg ei dame i ansiktet. Jeg skulle bare strekke meg og pluttselig var hun der, og ble desverre truffet av hånden min. Ble ikke særlig blid da nei. Tydelig at jeg var veeeeeeldig sliten…

Det har vært en lang reise, nå tar jeg kvelden. Chiao

I miss it already!

7 kommentarer

Siste innlegg