ENDELIG

Nå er det en stund siden jeg har blogget, har nemlig ikke hatt internett i den nye leiligheten før nå. Heldigvis ble det ordnet idag. Har ikke skjedd all verden siden sist, men jeg har altså flyttet inn i en kjeeempe koselig hybel leilighet (som dere skal få se bilder av så fort jeg får lagt de inn på PC). Jeg stortrives her, det er så koselig, ikke halvparten så stort som leiligheten i USA; men mye koseligere!

Var på besøk til familie i helga og feiret bursdagen min, pluss broren min og søstra mi sin bursdag. Det var veldig koselig, og jeg fikk penger i bursdagsgave – som jeg hadde ønsket meg. Haar også ordnet det viktigste jeg måtte fikse da jeg kom til Norge, nemlig et norsk mobil nummer!

I dag hadde jeg en eksamen, pluss atg jeg leverte en eksamensoppgave. I morgen har jeg også en eksamen. Etterpå skal jeg hjem til mamma å gå gjennom alle klærne mine og skoene mine, og finne ut hva jeg skal kaste, beholde og hva som kommer til å havne på salgsbloggen min:)


Hvordan har dere hatt det i det siste? Jeg er sjokkert over været her – det snødde i morgest! SUkk

23 kommentarer

Siste innlegg